Kan ik minder dan 300 kg bestellen?
Ja, het is zeker mogelijk om minder dan 300 kg te bestellen. Vanaf 300 kg bezorgen wij je bestelling gratis bij je thuis. Bij een bestelling tussen de 0 en 299 kg wordt €19,95 bezorgtoeslag in rekening gebracht. Voor meer leveringsinformatie zie Bestelling, verzending en levering.
Wanneer krijg ik staffelkorting?
Vanaf 400 kg krijg je bij ARwebshop staffelkorting op jouw zakgoedproducten. Op de pagina van het product zelf, vind je terug hoe hoog de korting op betreffend product is. De staffelkorting wordt berekend over het totale gewicht in je winkelmandje. Dus bestel je totaal voor 1.000 kg? Dan betaal je voor alle producten de staffelprijs van de staffel v.a. 1.000 kg. Dit mogen dus ook gecombineerde bestellingen zijn en hoeft niet één en hetzelfde product te zijn.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vóór 13:00 uur bestelt is in principe binnen 2 werkdagen bezorgd. Is de bestelling kleiner dan 5 items dan versturen wij met de pakketservice van DHL. In dat geval kan de levertijd wat langer zijn dan 2 werkdagen. Hierdoor kunnen we jouw gewenste bezorgdatum niet altijd garanderen. Hou hier dus wel rekening mee. Uiteraard doen we altijd ons best om jouw bestelling zo spoeding moedig te bezorgen.
Moet ik thuis zijn voor een levering?
Het heeft onze voorkeur dat er iemand aanwezig is wanneer wij je bestelling komen bezorgen. Mocht dit niet het geval zijn dan zal de chauffeur, in geval van onduidelijkheden, telefonisch contact met je opnemen. Let op, want onze bezorger haalt de zakken niet van de pallet. De pallet dient op een droge plek neergezet te kunnen worden. Zie pagina Bestelling, verzending en levering voor meer informatie.
Moet ik een account aanmaken?
Je hoeft niet per se een account aan te maken. Je kunt er ook voor kiezen een eenmalige bestelling te plaatsen zonder account. Wel biedt een account een aantal voordelen, te weten:
Nóg sneller bestellingen plaatsen, jouw voorkeuren blijven namelijk behouden.
Klik hier om een account aan te maken. Klik hier om in te loggen.
Kan er op een ander adres geleverd worden?
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten leveren. Het kiezen van een ander afleveradres kan bij het afrekenproces bij stap 2. Bij het selecteren van een betaalmethode vind je de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen door het ‘vinkje’ uit te zetten. Heb je een account? Dan kan je bij je accountgegevens een alternatief afleveradres ingeven, welke je kunt selecteren voor betreffende bestelling.
Waarom moet ik bij bestellen 'Bedrijf' of 'Particulier' aanvinken?
Dit doen we in verband met de mineralen van de producten. Commerciële bedrijven hebben een verplichte mineralenaangifte. Kies 'Bedrijf' wanneer je mineraalaangifte moet doen. Er wordt dan gevraagd om je BRS-nummer. Vul deze hier in.
Moet ik mijn BRS-nummer invullen?
Ja, wanneer je bedrijfsmatig actief bent in de landbouw zijn wij verplicht de mineralen door te geven aan RVO. Tijdens het plaatsen van een bestelling is het niet direct nodig uw BRS-nummer achter te laten. Het BRS-nummer kan je opslaan en bewerken in uw account. Het is jouw verantwoordelijkheid dat de gegevens correct worden aangeleverd bij RVO.
Kan ik de leverdatum kiezen?
Het is mogelijk om een gewenste bezorgdatum aan ons mee te geven. Standaard wordt de bestelling binnen twee werkdagen geleverd. Dus geef je geen gewenste bezorgdatum mee, dan bezorgen wij je bestelling met twee werkdagen. Wil je de bestelling liever later ontvangen? Geen probleem! Kies dan een moment in de toekomst. Je kunt tot maximaal 21 dagen in de toekomst een datum selecteren.
Let op, want bij kleinere bestellingen welke via de pakketpost van DHL worden verstuurd geldt vaak een wat langere levertijd. Uiteraard proberen we rekening te houden met jouw gewenste bezorgdatum, maar deze kunnen we niet garanderen doordat we afhankelijk zijn van de pakketdienst.
Waarom moet ik mijn gegevens invoeren bij een bestelling?
Alle gegevens die je moet invullen, hebben wij nodig voor het correct afhandelen van jouw bestelling. We gaan uiteraard zorgvuldig om met jouw gegevens. Lees ons Privacybeleid.
Waarom kan ik niet meer betalen met Riverty (voorheen AfterPay)?
Wij geven onze klanten bij het plaatsen van hun allereerste bestelling bij ARwebshop.nl de gelegenheid om te betalen middels Riverty|AfterPay. Dit zodat je eenmalig middels achteraf betalen, op vertrouwde wijze kennis kunt maken met onze webshop. Voor volgende bestellingen vragen we gebruik te maken van een van de andere betalingsmogelijkheden.
Kan ik mijn bestelde product(en) nog omwisselen voor een ander product?
Helaas is het niet mogelijk om producten van je bestelling nog te wijzigen zodra een bestelling is geplaatst. Dit komt doordat er vaak verschillende prijzen aan de producten gekoppeld zijn. We kunnen wel je ‘verkeerde’ bestelling annuleren, zodat je de nieuwe ‘juiste’ bestelling alsnog kunt plaatsen. Uiteraard krijg je het bedrag van de onjuiste bestelling van ons teruggestort.
Ik ben wat vergeten te bestellen. Kan ik nog bij bestellen?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je iets vergeten bent te bestellen. Geen probleem! Zolang we jouw bestelling nog niet geladen hebben en nog niet onderweg is, kan er nog iets bijbesteld worden. Neem in dat geval wel even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen nagaan of je bestelling nog niet geladen of onderweg is. Indien dat niet het geval is, kunnen zij je van een kortingscode voorzien, zodat je bij kunt bestellen en er geen bezorgkosten in rekening worden gebracht
Worden pallets weer opgehaald cq. teruggenomen?
Onze bestellingen (vanaf ongeveer 5 zakken) worden geleverd op een blokpallet met een logo van ons bedrijf AR (AgruniekRijnvallei). Deze pallets zijn dan ook in eigendom van AR. We nemen deze pallet(s) dan ook graag weer mee retour bij het bezorgen van een nieuwe bestelling.
Oeps, ik heb het verkeerde product besteld!
Dat kan gebeuren! Is jouw bestelling nog niet geladen en nog niet onderweg? Dan kunnen we je bestelling gewoon annuleren. Wij zorgen ervoor dat je geld weer netjes aan je teruggestort wordt en je ontvangt van ons een creditfactuur in de e-mail. Wel moet je even een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product. Neem wel even contact op met onze klantenservice, zodat we het voor je in gang kunnen zetten.
Heb je het verkeerde product besteld en kom je er pas achter wanneer je bestelling is geleverd? Dan heb je altijd het recht om het te retourneren. Hou er in dat geval wel rekening mee dat de retourkosten wel voor jouw rekening komen. Meer hierover lees je op de pagina ‘Retourneren’.
Kan ik mijn bestelling ook fysiek ergens afhalen?
Helaas hebben wij geen fysieke winkels waar je ook kunt bestellen en afhalen.
Wordt er in heel Nederland geleverd?
Jazeker, wij leveren in heel Nederland. Van het uiterste puntje in het Noorden tot het uiterste puntje in het Zuiden. We leveren zelfs op de Waddeneilanden. Dit wel tegen een bezorgtoeslag van €100,00.
Wordt er ook in Duitsland of België geleverd?
Wij kunnen in principe overal in Europa leveren. Uiteraard gelden voor de verschillende landen, wel verschillende tarieven en voorwaarden. Woon je net over de grens bij Duitsland? Dan kunnen we een berekening voor je maken welke bezorgkosten voor jou van toepassing zijn. Zie voor meer informatie en tarieven de pagina bestelling, verzending en levering of neemt contact op met onze klantenservice.
Kan ik als buitenlandse zakelijke klant ook zonder BTW bestellen?
Helaas hebben we binnen de webshop geen mogelijkheid om voor zakelijke klanten die vanuit het buitenland bestellen de BTW te verleggen en tegen 0% BTW te factureren. Uiteraard kunnen we je vanuit AgruniekRijnvallei alsnog helpen. Neem in dat geval contact op met de klantenservice van AgruniekRijnvallei via 0317-499510.
Mijn bestelling is geleverd met schade. Wat moet ik doen?
Natuurlijk proberen wij jouw bestelling met de grootste zorg zo goed mogelijk bij jou af te leveren. Helaas komt het weleens voor dat er schade ontstaat aan een zak voer. Indien dat het geval is, ontvangen we graag een mailtje met daarbij een foto van de schade. Wij zullen de klacht dan in behandeling nemen en samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing. Je mailtje sturen kan naar webshop@argroep.nl.
Hoe lang zijn de producten van ARwebshop.nl houdbaar?
Op onze webshop werken wij met staffelkortingen, die ervoor zorgen dat je aantrekkelijk korting krijgt op onze zakgoedproducten. Maar hou bij het aankopen van onze producten wel rekening met de houdbaarheid van het voer. Ons producten zijn minimaal twee maanden tot maximaal zes maanden houdbaar. Dit is per product verschillend en hangt af van de doorloopsnelheid van een product. De houdbaarheid kun je terugvinden op de verpakking.
Hoe moet ik mijn bestelde producten bewaren?
Al onze producten hebben een houdbaarheidsdatum, welke aangegeven staat op het label van het product. Natuurlijk is deze houdbaarheidsdatum van toepassing, mits het product zorgvuldig bewaard wordt. Zorg er daarom voor dat je zakken voer op een droge en koele plaats bewaard worden, waar geen ongedierte bij kan.
Is AR SKAL gecertificeerd?
Ja, al onze biologische producten worden aan jou gefactureerd via AgruniekRijnvallei Biologisch B.V. AgruniekRijnvallei Biologisch B.V. is door SKAL gecertificeerd als groot- en detailhandel onder Skalnummer 014378.
Mijn vraag staat er niet tussen…
Ongetwijfeld hebben we niet alle vragen op deze pagina beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.