Veel gestelde vragen
Kan ik minder dan 300 kg bestellen?
Ja, vanaf 300 kg bezorgen wij uw bestelling gratis bij u thuis. Bij een bestelling tussen de 0 en 300 kg wordt €19,95 bezorgtoeslag in rekening gebracht. Een volle pallet met één product is het voordeligst. Voor meer leveringsinformatie zie Bestelling, verzending en levering.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vóór 13:00 uur bestelt is binnen 2 werkdagen bezorgd.
Moet ik thuis zijn voor een levering?
Het heeft onze voorkeur dat er iemand aanwezig is wanneer wij uw bestelling komen bezorgen. Mocht dit niet het geval zijn dan zal de chauffeur, in geval van onduidelijkheden, contact met u opnemen. Onze bezorger haalt de zakken niet van de pallet. De pallet dient op een droge plek neergezet te kunnen worden. Zie Bestelling, verzending en levering voor meer informatie.
Moet ik een account aanmaken?
Dat is niet per se nodig. U kunt ervoor kiezen een eenmalige bestelling te plaatsen zonder account. Wel biedt een account een aantal voordelen, te weten:
• Nóg sneller bestellingen plaatsen, uw voorkeuren blijven namelijk behouden.
• Inzicht in voorgaande bestellingen.
• Zelf wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens.
Klik hier om een account aan te maken. Klik hier om in te loggen.
Kan er op een ander adres geleverd worden?
U kunt bij het afronden van een bestelling kiezen voor een alternatief leveradres. Deze adressen kunt u in uw account opslaan en bewerken.
Waarom moet ik mijn gegevens invoeren bij een bestelling?
Alle gegevens die wij u moet invullen, hebben wij nodig voor het correct afhandelen van uw bestelling.
• Uw adresgegevens hebben we nodig voor levering en facturatie.
• Mocht er iets zijn met uw bestelling dan hebben we uw telefoonnummer nodig om contact op te kunnen nemen.
• De orderbevestiging/factuur versturen we naar uw e-mailadres. Het e-mailadres hebben we ook nodig voor het verzenden van de nieuuwsbrief, mits u heeft aangegeven deze te willen ontvangen.
We gaan uiteraard zorgvuldig om met uw gegevens. Lees ons Privacybeleid.
Moet ik mijn BRS-nummer invullen?
Ja, wanneer u bedrijfsmatig actief bent in de landbouw zijn wij verplicht de mineralen door te geven aan RVO. Tijdens het plaatsen van een bestelling is het niet direct nodig uw BRS-nummer achter te laten. Het BRS-nummer kunt u opslaan en bewerken in uw account. Het is uw verantwoordelijkheid dat de gegevens correct worden aangeleverd bij RVO.
Worden pallets weer opgehaald cq. teruggenomen?
Nee, alle weborders worden uitgeleverd op eenmalige pallets. Deze pallets worden daarom ook niet retour genomen?
Is AR SKAL gecertificeerd?
Ja, al onze biologische producten worden aan u gefactureerd via AgruniekRijnvallei Biologisch B.V. AgruniekRijnvallei Biologisch B.V. is door SKAL gecertificeerd als groot- en detailhandel onder Skalnummer 014378.
Wordt er in heel Nederland geleverd?
Ja, leveringen via de webshop worden in heel Nederland uitgeleverd.
Wordt er ook in Duitsland of België geleverd?
Ja, dat is mogelijk. Voor België geldt een bezorgtoeslag van €40,-. Voor Duitsland en andere landen geldt een bezorgtoeslag van €250,-. Het beste is om vooraf even te bellen, dan kunnen wij voor de landen buiten Nederland en België een gerichte bezorgtoeslag berekenen. Net over de grens met Nederland is natuurlijk een stuk goedkoper!
Mijn vraag staat er niet tussen…
Wanneer uw vraag er niet tussen staat of wanneer u een opmerking heeft over onze webshop, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, telefoon 0317-499510. Zij helpen u graag verder.